Засідання Школи молодого асистента вчителя.

З метою підвищення рівня професійної компетенції педагогів-асистентів вчителів щодо роботи в класах з інклюзивним навчанням на базі ІРЦ відбулося засідання Школи молодого асистента вчителя. Захід проводився з метою обговорення питань щодо організації освітнього процесу в класі з інклюзивною формою навчання, а також ролі та функції асистента вчителя в освітній діяльності. Також розглянули зразки документації асистента вчителя та окреслили основні аспекти щодо її введення. Представили практичні рекомендації щодо створення і оформлення портфоліо дитини з ООП.

З метою підвищення рівня професійної компетенції педагогів-асистентів вчителів щодо роботи в класах з інклюзивним навчанням на базі ІРЦ відбулося засідання Школи молодого асистента вчителя. Захід проводився з метою обговорення питань щодо організації освітнього процесу в класі з інклюзивною формою навчання, а також ролі та функції асистента вчителя в освітній діяльності. Також розглянули зразки документації асистента вчителя та окреслили основні аспекти щодо її введення. Представили практичні рекомендації щодо створення і оформлення портфоліо дитини з ООП.

Учасникам були підготовлені практичні матеріали для ефективної роботи в інклюзивних класах. Обговорили нагальні питання та висловлені були пропозиції щодо подальшої співпраці з ІРЦ.
Дякуємо педагогам за активну участь, ідеї та шляхи їх реалізації під час освітнього процесу.
Учасникам були підготовлені практичні матеріали для ефективної роботи в інклюзивних класах. Обговорили нагальні питання та висловлені були пропозиції щодо подальшої співпраці з ІРЦ.
Дякуємо педагогам за активну участь, ідеї та шляхи їх реалізації під час освітнього процесу.
Кiлькiсть переглядiв: 3

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.